آخرین در برای حفظ نظام

الان میاد. الان میاد. الان میاد……

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 پاسخ to “آخرین در برای حفظ نظام”

  1. احسان Says:

    دوست عزیز. شما حق دارید مخالف دولت و رئیس جمهوری که به قول شما با تقلب روی کار اومده مطلب بگید، اما به شما توصیه می کنم با دین و اعتقادات و مقدسات مردم حداقل به صورت علنی در نیوفتید.
    من با مورد تمسخر قرار دادن تمامی ادیان از بودایی و یهودی گرفته تا دین مبین اسلام مخالفم.
    یکی از موارد نقض حقوق بشر همینه که به عده زیادی به این شکل توهین کنید.

    • isama251 Says:

      آقای احسان،
      من هم با تمسخر اعتقادات شخصی دیگران مخالفم. شما یک مجسمه فیل پنج سر را بگذار بر روی طاقچه خانه تان و بعنوان خدایت پرستش کن. من نه تنها با آن مشکلی ندارم که بلکه هر بار آمدم دیدنتان من هم بعنوان احترام به شما سرم را در مقابلش پایین هم میاورم. ولی اگر شمشیر کشیدی که بزور آن را خدای من هم بکنی، مطمئن باش که آن بت را من خواهم شکست. چه اسمش باشد «فیل پنج سر» چه باشد «نائب امام زمان».
      حالا شما لطف کن بگو من چه توهینی کردم؟!

  2. oliver Says:

    پدر بزرگم هميشه ميگفت اسلام ننگي است كه با هيچ رنگي پاك نميشود.

  3. bingala Says:

    aaali

  4. ایرانی Says:

    آقا مرسی از ارسال

    این همه این مذهبیون احمق ما رو اذیت و آزار کردن. دیگه دیدن یک کاریکاتور که عیب نداره. اصلا کل نظام داره رو قضیه امام زمان و خرافه میگرده. این فرقه حجتیه است که بر ایران سایه انداخته و رهبرانش دارند خون مردم رو می مکند. پس چه خوب که با نوشته و طنز و کاریکاتور و تحلیل مخالفت خود را با این اعتقادات احمقانه و در عین حال خطرناک نشان دهیم.

    درود بر شما

پاسخی بگذارید

