«خاتمی به خامنه ایی هشدار داد»

امروز در خبرها آمده بود که «خاتمی به خامنه ایی هشدار» داد. یاد کارتون زشتی افتادم که دو سال قبل کشیده بود. با خودم گفتم باز قراره خونریزی بشه.

آقای خاتمی بداند که ما دیگر زیر بار این رهبر یا هیچ رهبر دیگری که بخاطر تِعلق صنفی و یا خانوادگیش رهبر شده است، نمیرویم. جمهوری ایرانی، نه یک کلمه کم، نه یک کلمه بیش.

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , ,

یک پاسخ to “«خاتمی به خامنه ایی هشدار داد»”

  1. انوشه سبز Says:

    درود
    من صاحب يك يوزر در بالاترين شدم
    اي دي ياهو من: anoosheh_sabz

    لينك مطلب من در بالاترين:

    http://balatarin.com/permlink/2010/2/1/1936783

پاسخی بگذارید

